Cumu sceglie un urdinatore industriale di visione artificiale?
In u campu di l'automatizazione industriale, l'applicazione di a tecnulugia di visione artificiale hè sempre più diffusa, è a scelta di un urdinatore industriale di visione artificiale adattatu hè cruciale per ottene un'ispezione visuale efficiente è precisa. Questu articulu presenterà i punti chjave per l'acquistu di urdinatori industriali di visione artificiale è ricumanderà un pruduttu SINSMART per furnisce una riferenza per u vostru acquistu.
Summariu
1. Punti chjave per l'acquistu
1. Requisiti di prestazione
L'indicatori di prestazione richiesti ponu esse determinati secondu i requisiti effettivi di l'applicazione, cumprese a putenza di trasfurmazione, a velocità di acquisizione di l'imagine, a risoluzione di l'imagine, a capacità di almacenamentu, ecc. Diversi scenarii d'applicazione anu requisiti diversi per a visione artificiale, dunque hè necessariu selezziunà un mudellu di computer industriale adattatu secondu i bisogni specifici.
2. Stabilità è affidabilità
L'urdinatori industriali di visione artificiale operanu di solitu in ambienti industriali è anu esigenze elevate di stabilità è affidabilità. Dunque, hè necessariu selezziunà urdinatori industriali cù un design di qualità industriale è una alta capacità anti-interferenza, chì ponu ancu funziunà stabilmente in cundizioni difficili cum'è cambiamenti di temperatura è interferenze di vibrazioni, è ponu assicurà un funziunamentu à longu andà à carichi elevati.
3. Interfaccia visuale è scalabilità
L'urdinatori industriali di visione artificiale anu bisognu di cunnette si è interagisce cù camere, fonti di luce, sensori è altri dispositivi. Dunque, l'interfaccia visuale di l'urdinatore industriale deve esse cumpatibile cù una varietà di dispositivi visuali è furnisce una trasmissione di dati stabile è affidabile. Inoltre, a scalabilità di l'urdinatore industriale hè ancu assai impurtante per risponde à i bisogni di successivi aghjurnamenti funziunali è espansione di l'applicazione.
4. Supportu di u software è facilità d'usu
Quandu sceglite un urdinatore industriale di visione artificiale, fate attenzione à u sistema operativu è à a piattaforma software chì supporta. Deve furnisce un ambiente di sviluppu amichevule è faciule da aduprà è una ricca biblioteca di algoritmi visuali in modu chì i sviluppatori possinu implementà rapidamente l'elaborazione è l'analisi di l'imagine. Un bonu supportu software è servizii tecnichi ponu ancu furnisce un supportu tecnicu puntuale è a risoluzione di prublemi.
2. Raccomandazione di u pruduttu SINSMART
Modellu di u pruduttu: SIN-5100

1. Cuntrollu di a fonte luminosa: L'ospite hà 4 uscite di fonte luminosa, ognuna cù una tensione di uscita di 24V, supporta una corrente di 600mA/CH, è a corrente di uscita tutale pò ghjunghje à 2,4A; a fonte luminosa hè aghjustata indipindentamente, è ogni fonte luminosa pò esse aghjustata separatamente; u disignu cù un schermu digitale rende l'aghjustamentu numericu chjaru à prima vista.
2. Porta I/O: L'ospite furnisce 16 I/O isolati, chì hè cunveniente per i clienti per cunnette è cuntrullà una varietà di periferiche d'applicazione visuale; hà 4 interfacce USB 2.0, chì supportanu 4 camere USB 2.0; è 2 porte seriali regulabili, chì supportanu una varietà di protokolli di cumunicazione.
3. Camera: L'ospite hà 2 porte di rete Intel Gigabit, chì supportanu camere Gigabit Ethernet bidirezionali; pò ancu espande una varietà di carte di rete Gigabit per supportà più camere.
4. Cumunicazione di rete: Hà un portu Gigabit Ethernet indipendente, chì pò supportà a cumunicazione trà u dispusitivu è u PLC, è supporta a cumunicazione di i robot.
5. Display à doppiu schermu: Hà 2 interfacce VGA, chì supportanu u display à doppiu schermu.

3. Cunclusione
LET'S TALK ABOUT YOUR PROJECTS
- sinsmarttech@gmail.com
-
3F, Block A, Future Research & Innovation Park, Yuhang District, Hangzhou, Zhejiang, China
Our experts will solve them in no time.